dissabte, 19 d’octubre del 2013

PARLA EL COR



La Sònia, a part de cantar molt bé, també balla de fàbula. Va tenir el seu entrenament quan els grups dels 90 ens oferien temes com el d'aquesta setmana .Deixem que ella mateixa ens ho expliqui:

Atenent a les demandes del doctor Spock, he estat pensant amb mi mateixa i amb la família i després de buscar entre les músiques dels anys 90 que són les que a mi em tornen boja he triat,perquè així ho demana el moment "relaxació", una preciosa balada de Roxette que es titula "Listen to your heard" (en castellà "habla corazón").  Tot i que en castellà és bonica penso que millor mantenir la versió original.
Roxette, és un dels grups que he portat més temps en el compac-disc del meu cotxe,anant d'aquí cap allà, embelesada amb la seva preciosa música. Em recorda als meus temps juvenils dels 90 en els que disfrutava dels meus balls discotequers. 
 
( Bé, que quedi entre nosaltres... ) Un dia d'aquests, potser pel seu aniversari, demanarem als nens de sisè que escullin com a música d'entrada algun tema de Roxette. Sabem  que per exemple Dangerous, la torna boja.. i je je, posant-la a l'entrada del cole, potser veure'm laseva classe convertida en una disco.